Despre noi

Sprijinim persoane fizice şi firme cu obţinerea apostilei din România şi cu efectuarea procedurilor de supralegalizare, în cel mai scurt timp posibil.

Avem o experienţă de peste 10 ani în domeniul juridic–administrativ, în domeniul traducerilor autorizate şi al serviciilor conexe acestora.

Vă stăm la dispoziţie cu servicii profesioniste şi cu tarife corecte!

Fie că vă aflaţi în ROMÂNIA sau în STRĂINĂTATE, apelând la noi veţi obţine în cel mai scurt timp posibil documentele traduse/ legalizate/ apostilate/ supralegalizate.

Ştim că timpul dumneavoastră este preţios. Tocmai de aceea, ne putem ocupa de toate formalităţile necesare pentru traducerea, legalizarea, vizarea, apostilarea sau supralegalizarea documentelor dumneavoastră astfel încât să nu fiţi nevoiţi să vă irosiţi timpul cu drumuri inutile, stând la cozi sau completând formulare la diverse instituţii din România.

Cunoaştem foarte bine procedurile locale în ce priveşte legalizarea, vizarea, supralegalizarea, apostilarea documentelor la instituţiile competente (notariate, instituţii de învăţământ, ministere, prefecturi, tribunale, registrul comerţului, consulate, etc.) astfel încât să putem facilita obţinerea documentelor necesare în cel mai scurt timp posibil.

Lucrăm eficient pentru clienţi din: Bucureşti / alte localităţi din România / străinătate
Fie că sunteţi din Bucureşti, însă nu aveţi timp să vă deplasaţi la biroul nostru, fie că sunteţi dintr-o altă localitate din România sau locuiţi în străinătate, vă rugăm să ne contactaţi pentru a stabili împreună modalităţile de preluare şi expediere a documentelor.

Putem prelua şi expedia documentele prin fax sau e-mail. Atunci când sunt necesare documentele în original, le putem prelua/expedia prin poştă cu confirmare de primire sau curier rapid. În plus, pentru siguranţă, putem încheia un proces-verbal de predare-primire a actelor.

Plata serviciilor poate fi făcută prin transfer bancar sau într-o altă modalitate convenită cu dumneavoastră, în baza facturii fiscale pe care o primiţi de la noi.

În unele cazuri este nevoie de plata unei sume în avans pentru a demara procedurile. Vă rugăm să ne contactaţi pentru detalii.

Plata serviciilor pentru clienţii cu care lucrăm la distanţă se face după dovedirea prestării serviciilor, prin trimiterea documentelor scanate prin e-mail. Pentru a vă expedia documentele în original, va trebui să ne trimiteţi dovada plăţii.