TRADUCERI AUTORIZATE în/din limbile: ENGLEZĂ / FRANCEZĂ/ ITALIANĂ – efectuate de traducător autorizat de Ministerul Justiţiei din România.
LEGALIZAREA NOTARIALĂ A TRADUCERILOR – legalizarea semnăturii traducătorului autorizat de către unm notar public din România.
APOSTILA DE LA HAGA (pentru ţările semnatare ale Convenţiei de la Haga) obținerea Apostilei de la Instituţia Prefectului, de la Tribunalul București sau la Camera Notarilor Publici București.
SUPRALEGALIZARE (pentru ţările nesemnatare ale Convenţiei de la Haga) la Camera Notarilor Publici București, la Ministerul Afacerilor Externe, la Secţiile Consulare/Ambasade (numai la anumite ambasade din București - de ex. Ambasada Emiratelor Arabe Unite la București, Ambasada Statului Qatar la București. Pentru detalii, vă rugăm să ne contactați).
TRANSCRIERE ACTE DE STARE CIVILĂ: certificat de naştere, certificat de căsătorie, certificat de deces. Procedura de transcriere ale loc la oficiul stării civile în raza ultimului domiciliu al solicitantului - pentru detalii, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon +40.722.327.558
DECLARAŢIA DE VALOARE - Declaraţia de valoare este eliberată de Secţia Consulară a Ambasadei Italiei din București numai pentru actele de studiu finale, în scopul continuării studiilor în instituţii de învăţământ italiene, pentru înscrierea la cursuri universitare şi postuniversitare în Italia şi pentru a demara în Italia procedura de echivalare a actului de studiu obtinut în România. Pentru detalii, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon +40.732.544.562
ACTE DE STARE CIVILĂ: obținere certificat de naştere, certificat de căsătorie din România
Notă: pentru aplicarea Apostilei de la Haga pe originalul actului de stare civilă (certificat de naștere, căsătorie), dacă acesta este emis înainte de 1998 trebuie preschimbat cu unul format nou. Ne putem ocupa de obținerea certificatului dvs. de naștere/căsătorie model nou, pentru a putea fi aplicată Apostila de la Haga.
EXTRASE MULTILINGVE ACTE DE STARE CIVILĂ (extras multilingv naştere, căsătorie, deces)
ADEVERINŢĂ / CERTIFICAT / DOVADĂ DE CELIBAT – document necesar cetăţenilor români care doresc să încheie o căsătorie în străinătate sau să își dovedească starea civilă.
ACTE DE STUDII - obținere adeverinţe, diplome, certificate, etc. de la instituţii de învăţământ din România - în funcție de fiecare caz în parte, vă rugăm să ne contactați pentru a discuta detaliile.
CERTIFICAT CONSTATATOR de la Registrul Comerțului din România (în format electronic sau tipărit pe hârtie) - ne putem ocupa de obținerea certificatului constatator și de obținerea Apostilei de la Haga pe acesta, dacă este necesar.
Vă rugăm să ne contactați pentru a discuta concret nevoile dvs. la adresa de e-mail contact@inter-lexis.ro
De asemenea, ne puteţi suna/contacta pe WhatsApp la +40.722.327.558 sau +40.732.544.562 şi putem discuta despre procedurile/documentele de care aveți nevoie din România.